SETÄMIEHET-aikuissarjakuva: “Inhoan teistä jokaista” – gorillakin on parempi kuin j***u tai joku joikeistopelle!19.5.20251 min käytetty lukemiseenPäivitetty: 29.10.2025LUE LISÄÄ: Korkeasaaren toimitusjohtajalta raivokas tilitys: ”Inhoan teistä jokaista!” [IL]LUE LISÄÄ: Oikeusministeriö: Antisemitismi lisääntynyt Suomessa viiden viime vuoden aikana
SETÄMIEHET-aikuissarjakuva - kukaan ei tiedä kuka panee ja ketä halvalla tässä tähtien taistossa: "Kestän kyllä iskuja!" (kestätkö?)
SETÄMIEHET-aikuissarjakuva - ilman kutsua jäänyt haukkui pääministerin vieraat: "fasistirunkkareita ja tyhjiä ihmiskuoria!
SETÄMIEHET-aikuissarjakuva - pata salilla kattilaa soimaa: "Oisit korjannut ton naaman kuntoon pepun sijaan!"